پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 4873
نويسنده : Admin

توضيحات :

دانلود رمان سه گانه ناهمتا (Divergent)

به درخواست کاربران رمان سه گانه ناهمتا (Divergent) به زبان اصلی قرار گرفت 

 

سه گانه Divergent نوشته نویسنده جوان آمریکایی Veronica Roth، یک رمان علمی تخیلی هست که داستانش در آینده رخ میده. جایی که پس از یک جنگ بزرگ مردم باز مانده در شهر شیکاگو جمع شدن و جامعه ای رو تشکیل دادن که با حصارهایی از بیرون جدا میشه تا مردم از خطرات بیرون در امان باشن. در داخل مردم به 5 دسته تقسیم بندی میشن، این تقسیم بندی بر اساس خصوصیات رفتاری انسانهاست و راهی برای تضمین اینکه دیگه جنگی رخ نده. کسانی که این سیستم رو برپا کردن این عقیده رو داشتن که جنگ بزرگ به دلیل وجود برخی خصوصیات مثل خود خواهی، بزدلی، دو رویی، جنگ افروزی و جهل به وجود اومده و برای همین 5 دسته ایجاد کردند به نامهای فداکاری(Abnegation)، بی باکی(Dauntless)، رک گویی(Candor)، صلح دوستی(Amity) و دانش(Erudite). (این معانی و همچنین ترجمه اسم کتابها بهترین ترجمه نیستن. من اطلاعی از وجود ترجمه فارسی این کتاب ندارم و نمیدونم در صورتی که ترجمه شده باشه این کلمات چی ترجمه شدن اما میدونم ترجمه خودم درست نیست. برای مثال ترجمه Abnegation باید بشه "کسی که خودخواه نیست" و من معادلی براش تو فارسی پیدا نکردم. اگه اطلاعی از ترجمه فارسیش دارید یا ترجمه های بهتری در نظر دارید پیشنهاد بدید.)

این 5 گروه هر کدوم جدا از هم زندگی میکنن و هر گروه وظیفه خاصی رو دارن. مثلا Abnegation مقامات دولتی هستن چون به فکر منافع شخصی نیستن یا Dauntless وظیفه نگهبانی از حصار و حفظ نظم و آرامش رو برعهده دارن.

بچه ها وقتی به سن 16 سالگی میرسن باید انتخاب کنن که توی کدوم دسته برن. داستان از دید بئاتریس که یه دختر 16 ساله Abnegation هست روایت میشه.

 

سه جلد این کتاب به نام های ناهمتا(Divergent)، شورشی(Insurgent) و وفادار(Allegiant) هست که عکس روی جلدشون رو در ادامه مطلب خواهید دید:

 


برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه کنيد......

 


دانلود رمان سه گانه ناهمتا (Divergent)

شورشی(Insurgent)

وفادار(Allegiant)

 

 

دانلود رمان سه گانه ناهمتا (Divergent)

حجم: 1.38 مگابایت

تعدادصفحات: 681

 توجه زبان: انگلیسی

پسورد: www.persiabook.ir

توجه برای اجراء کتاب به  نرم افزار (SumatraPDF-3.0-install) نیاز دارید برای دانلود کلیک کنید

درصورت پذيرفته نشدن پسورد ،پسورد را به صورت دستی وارد کنيد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: رمان و داستان , رمان , رمان زبان اصلی ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان سه گانه ناهمتا (Divergent) , ناهمتا(Divergent) , ناهمتا , شورشی(Insurgent) , شورشی , وفادار(Allegiant) , وفادار , رمان هم پیمان , دانلود رمان شورشی , دانلود رمان وفادار , رمان , دانلود رمان , دانلود رمان کامل سه گانه ناهمتا (Divergent) ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

Anita در تاريخ : 1399/09/08 - - گفته است :
هنوز هم امکان دانلود کتاب ناهمتا هست؟ اگر هست چجوری ؟!

Sara در تاريخ : 1395/02/21 - - گفته است :
میشه ترجمه ناهمتارو قراربدین؟ خیلی دنبالش گشتم ولی فقط ده فصل اولو پیدا کردم . مرسی😇
پاسخ :
سلام
ترجمه این کتاب فروخته میشه باید کتاب ترجمش رو بخری هنوز پی دی اف رایگانش نیست

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش