پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 3604
نويسنده : Admin

توضيحات :

 جزوات کنکور آسان است از پکیچ حذف شد

 

 

 پکیج طلایی چیست؟ 

این پکیج شامل همه اون چیزاییه که شما واسه درس خوندن  نیاز دارین. این پکیج شامل همه دروس اختصاصی و عمومی، جزوات تستی، کتاب های آموزشی و مشاوره ای … شامل دروس سال دوم دبیرستان، سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی(سال چهارم)

 

🔰🔰🔰 مزیت های این پکیج 🔰🔰🔰

◀️ واسه هر درسی استانداردترین تست های منتخب رو دارین که فقط با زدن اون تست ها کاملا مطلب واستون جا میفته.

◀️ پکیج دارای حجم مناسب ، تست های ترکیبی و درسنامه جامع هستن

 

 

 

برای دانلود پکیج به ادامه مطلب مراجعه کنید......


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

:: موضوعات مرتبط: درسی , سوم دبیرستان , پیش دانشگاهی+کنکوری ها ,
:: برچسب‌ها: بانک تست 5000 سوالی کانون , کتاب کلید کنکور دکتر محبوبی , بسته شیمی , شیمی , فیزیک , زیست , ریاضی , زبان انگلیسی , دین و زندگی , عربی , ادبیات , پکیج جزوه کنکوری , پکیج جزوه کنکور ,



مطالب مرتبط با اين پست



میتوانيد نظر خود را بنويسيد

reza در تاريخ : 1396/04/08 - - گفته است :
سلام
برا منم رمز رو بفرستید ممنون
r*za**rri*2@gmail.com
پاسخ :
سلام
ارسال شد.

Hadis در تاريخ : 1396/03/16 - - گفته است :
سلام و عرض احترام
خواهش ميكنم لينك دانلود جزوات*********** رو به ايميلم بفرستيد
يك ماهه كه دارم ميگردم ولي حتي تو سايتاي ديگه فروشي هم نيست
تو رو خدا كمكم كنيد



پاسخ :
سلام
آپلود نیست باید آپلود کنم . آپلود کردم ، میفرستم براتون .

محمدرضا در تاريخ : 1395/11/21 - - گفته است :
سلام میشه لطفارمزروبفرستین واسم
پاسخ :
سلام
ارسال شد.

امیر عباس در تاريخ : 1395/11/15 - - گفته است :
سلام جزوات کنکور اسان هست داری؟ اگه داری بزار تا دانلود کنم
پاسخ :
سلام
نه ندارم

فاطمه در تاريخ : 1395/10/13 - - گفته است :
سلام واقعا عااااالی بوود

رضا در تاريخ : 1395/10/12 - - گفته است :
سلام لطفا لینک رو برام ایمیل کنید تشکر
پاسخ :
سلام
ارسال شد.

haned در تاريخ : 1395/10/02 - - گفته است :
سلام
خسته نباشی رفیق
کارت عالیه واقعا تشکر
برا ما پشت کنکوریا واقعا کارت حرف نداشت که شدیدن نیاز داریم.
ممنون بابت رمزی که خواهی فرستاد برام.
پاسخ :
سلام
ممنون از لطفت
ارسال کردم.

Reza در تاريخ : 1395/07/28 - - گفته است :
سلام خسته نباشید من خیلی از ساییتتون راضیم خدا خیرتون بده همین پکیج سایت دیگه ای میزاشت کلی منتو پولی بزور تحویل میداد ولی سایت شما یه چیز دیگس ....خیلی ممنون میشم اگه این بنده حقیر رو لایق بدونین و رمزو بفرستید .. اجرتون با امام حسین ..
پاسخ :
سلام
لطف دارین حتما عضو کانال بشین
رمز رو فرستادم

kishmish در تاريخ : 1395/05/14 - - گفته است :
سلام خيلي خيلي ممنون
وقتي توي سايت picoflie.irاون صفحه رو باز ميكنم و رمز رو ميزنم لينك فايل ايجاد نميشه ميخواستم بدونم مشكل از مرورگر من است یا خیر مشکل از سرور سایت
باتشکر
پاسخ :
سلام
سایت www.picofile.com هست
الان امتحان کردم مشکلی نداشت فک کنم از مرورگرتون باشه
موفق و پیروز باشید.

kishmish در تاريخ : 1395/05/13 - - گفته است :
salam kheili keili mamnon lotfan ramz ro baram email kon mersi
پاسخ :
سلام
ارسال شد
موفق باشید

فاطمه در تاريخ : 1395/05/05 - - گفته است :
سلام
خسته نباشید
اول از همه بگم سایتتون کلی مطلب داره که هیچ جا نداه و عالیه فقط بیشتر فایل های سایتتون رو نمیشه دانلود کرد لینکشون خراب شده لطفا رسیدگی کنین
و
میخواستم خواهش کنم اگه میشه درس به درس قرار بدید اینجور بچه درس مورد نیازشون رو دانلود میکنن و لازم نیست همه پکیج رو دانلود کنن.
ممنون از اینکه به نظرات توجه میکنین

پاسخ :
سلام
پول که نباشه همینجور میشه دیگه شما به بزرگی خودتون ببخشید
مطلب هایی که لینک دانلودشون خرابه و مورد نیاز شما هست نظر بذارید یا ایمیل بزنید تا دوباره فایل ها رو آپلود کنم
در مورد پکیج هم باشه درس به درس آپلود میکنم و میذارم برا دانلود فقط باید چند روز بهم وقت بدید
موفق و پیروز باشید.

hadi در تاريخ : 1395/05/04 - - گفته است :
لینک خراب است.
پاسخ :
سلام
دوباره دارم آپلود میکنم
لینک دانلود رو به ایمیلتون میفرستم
موفق باشید.

kamran در تاريخ : 1395/05/04 - - گفته است :
سلام امكانش هست جزوات كنكور اسان هست رو ایمیل کنید
پاسخ :
سلام
بعد از اپلود لینک پکیج کامل رو به ایمیلتون میفرستم
موفق باشید.

kishmish در تاريخ : 1395/05/03 - - گفته است :
سلام میشه لینک دانلود بکیج رو برام ایمیل کنید و بازم ممنون از سایت وکانال خوبتون
پاسخ :
سلام
ممنون از نظر لطفت
باشه میفرستم
موفق باشید.

kishmish در تاريخ : 1395/05/03 - - گفته است :
همه ي لينك هاي توي كانال فايلشون حذف شده لطفا دوباره آبلود کنید ممنون
پاسخ :
سلام سعی میکنم باز اپلود کنم
لینک رو به ایمیلتون میفرستم
موفق باشید.

kishmish در تاريخ : 1395/05/02 - - گفته است :
سلام ممنون از سايت خوبتون من تازه با سايتتون اشنا شدم امکانش هست دی وی دی های کنکور آسان است را برامون ایمیل کنید
پاسخ : سلام
دی وی دی های کنکور آسان است رو ندارم .

d در تاريخ : 1395/04/25 - - گفته است :
سلام
لینک های توی کانال خرابه
پاسخ : سلام
سعی میکنم دوباره آپلود کنم .

محمدحسین در تاريخ : 1395/02/26 - - گفته است :
سلام
خسته نباشی واقعا هم سایت عالی داری هم کانال تلگرامت عالیه امیدوارم همیشه ادامه بدی ... اگه میشه لینک دانلود پکیج رو هم برا من ایمیل کن موفق باشی ادمین جون
پاسخ :
سلام
ممنون .
لینک به ایمیلت ارسال شد.

سروش در تاريخ : 1395/01/22 - - گفته است :
سلام من تلگرام ندارم اگرتونستین لینکشوبرام میل کنین واقعاممنون میشم
باتشکرازسایت واقعاخوبتون
پاسخ :
سلام
براتون ایمیل میکنم.

علی در تاريخ : 1395/01/18 - - گفته است :
سلام.لطفا dvd امیدفراهانی رو بزارین.
پاسخ : سلام
درصورت وجود میذارم.

ساسان در تاريخ : 1395/01/16 - - گفته است :
سلام
خسته نباشید واقعا ازتون ممنونم هیچ سایتی مثل سایت شما نمیشه با اینکه مطالبتون رو از جاهای دیگه کپی می کنید اما همه مطالب گلچین هستند عالیه امیدوارم نظرم رو تایید کنی خخخ یه وقت ناراحت نشی گفتم کپی میکنی بیشتر سایت ها همینن ...

فرزاد در تاريخ : 1395/01/06 - - گفته است :
سلام
ممنون از شما سایتتان عاااااالیه

میشه جزوات دینی اقای زاهد نجفی رو بصورت کامل برای دانلود بذارید؟
تشکرررر
پاسخ :
سلام
در صورت وجود میذارم.

mehdi در تاريخ : 1394/12/23 - - گفته است :
سلام ممنون از همه ی زحماتتی که میکشی میخواستم بگ اگه میشه عربی 70درصد گاج که تصویری هستش رو هم بذار باتشکر
پاسخ :
سلام
خواهش میکنم
عضو کانال تلگرام شو هر وقت اعضا به 800 رسید لینک دانلود رو در کانال میفرستم

امیر در تاريخ : 1394/12/21 - - گفته است :
سلام.خسته نباشی.خیلی ممنون بابت این همه مطالب خیلی خوب میخواستم بگم که جزوات ترکیبی رو هم بگذارین تو سایت خیلی ممنون.
پاسخ : سلام
ممنون از لطفت عضو کانال تلگرام سایت شو
سعی خودمو میکنم تا چند روز دیگه بذارم

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش