پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 752
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

علی رغم اینکه از عصر فضا ، اتم و فناوری های نوین گذر کرده ایم اما در مواجه با تمامی اعمال روزمره زندگیمان جای خالی روابط بین انسان ها ، روابط مستحکم ، سالم و بر اساس احترام متقابل و بدور از هر گونه تکلف و تجمل ، در یک کلام ساده گویی و رساندن مطلب مورد نظر به مخاطب دیده می شود ، این جای بسی تعجب دارد که در قرن ارتباطات و دهکده جهانی باشیم اما روابطمان هر روز خلاصه و خلاصه تر شود  (در پبام های کوتاه دیداری و شنیداری ایمیل ها و چت ) ، گاهی اوقات به دلیل همین آگاهی نداشتن به هنر برقراری ارتباط ، ناگزیر به زور و بحث و جدل و نزاع روی می آوریم و به کرات شاهد دوری از گفتمان سالم بر مبنای تعقل ، تفکر و اندیشه پویای انسانی هستیم ، یادمان باشد تمام ادیان با ارتباط آغاز شد . تعالی ادبیات هر سرزمینی با ارتباط میسر شد حتی خداوند به پیامبر می فرماید ( اقرا باسم ربک لذی خلق ، بخوان بنام پروردگارت.. ) ، اما در همین برهه حساس زندگیمان تصور می کنم دچار نوعی خلا ارتباط گفتاری و بیانی شده ایم آدم های ماشین گونه ای که می رویم و می آییم و هر کاری می کنیم بجز یک ارتباط گفتاری بی پیرایه  و صمیمی ، به هر تقدیر قصد دارم با استعانت از درگاه احدیت تلاش کنم تا شما عزیزان به این مقوله نگاهی متفاوت و کارآمد داشته باشید. این کتاب یکی از کامل ترین کتب آموزش فن بیان و گویندگی با بیش از 260 صفحه میباشد.

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , علمی و هنری ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب آموزش فن بیان، گویندگی و روابط عمومی , کتاب آموزش فن بیان , دانلود کتاب آموزش فن بیان , فن بیان , روابط عمومی , دانلود کتاب آموزش فن بیان، گویندگی , آموزش گویندگی ,



بازديد : 518
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

کتابی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد حاصل سالها تجربه اینجانب به نگارش در آمده است و آخرین سخه فتوشاپ که با عنوان c6 یا cc در اختیار کاربران قرار گرفته است.

فتوشاپ به عنوان یک نرم افزار قدرتمند که کار روی تصاویر دارای قابلیت های بسیاری است که می توان ویرایش عکس ها، مونتاژ تصاویر، ایجاد عملیات ویژه روی عکس ها، تغییر رنگ،ضمن علاوه بر موارد ذکر شده می توان به صورت حرفه ای طراحی و اجرای پوستر، اوراق اداری، بروشور، تقویم، طراحی صفحات وب، طراحی قسمتی از برنامه ها که به صورت عملی نیز با کاربردهای حرفه ای آشنا خواهیم شد

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش نرم افزار , ترفند , طراحی و گرافيک ,
:: برچسب‌ها: آموزش جامع فتوشاپ , نرم افزار فتوشاپ , نرم افزار گرافیکی , آموزش ادیت عکس , آموزش photpshap cs6، ترفند فتوشاپ , آموزش فتوشاپ cc , آموزش فتوشاپ CS6 ,



بازديد : 972
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

نرم افزار Microsoft Word، معمولاً جزو اولین نرم افزارهایی است که علاقه مندان به آشنایی با فناوری اطلاعات تمایل به آموختن آن دارند. این نرم افزار با توجه به گسترده وسیع کاربردهای آن، تقریباً برای هر فردی (بدون توجه به جایگاه و موقعیت شغلی و اجتماعی او) قابل استفاده است.

اگر بخواهید به هر دلیلی، متنی را به صورت تایپ شده و با صفحه آرایی زیبا وارد کامپیوتر کنید، استفاده از نرم افزار Microsoft Word یکی از بهترین انتخاب ها و چه بسا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نرم افزار علی رغم اینکه به واژه پرداز معروف است قادر میباشد صفحات تایپ شده شما را به زیباترین صورت و با استفاده از عناصر گرافیکی مختلف صفحه آرایی کند.

در حال حاضر یادگیری نرم افزار Word، یکی از ضروریات تمام دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف است.

دانشجویان بایستی نتیجه گزارش انجام کار و پروژه، مقالات علمی، پایاننامه، رساله و تالیفات خود را به صورت مرتب و براساس قواعد درست و اصولی تنظیم کنند. نرم افزار Microsoft Word، تمام قابلیت های لازم را برای انجام این کار را داراست.

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش نرم افزار , ترفند ,
:: برچسب‌ها: آموزش کاربردی Word 2016 , آموزش نرم افزار واژه پرداز , آموزش Word 2016 , آموزش ورد 2016 , آموزش تصویری Word 2016 , آموزش سریع ورد , Microsoft Word 2016 , آموزش نرم افزار Endnote x7 , نرم افزار ورد 2016 , ورد 2016 ,



بازديد : 1009
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

بهداشت جنسی، یکی از ضروریات زندگی با سعادت زناشوئی است. چه بسیار زناشوئی ها که در نتیجه عدم رعایت بهداشت جنسی، یا نفرت و اکراه و خیانت زن و شوهر انجامید، و یا به طلاق و جدائی منجر گشته است. از این رو کتاب دانستنی های جنسی که یکی از برترین کتاب ها در این زمینه نوشته شهناز چوپانکاره می باشد را برای کاربران عزیز آماده کرده ایم.

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......



:: موضوعات مرتبط: خانواده , دانستی های زناشویی ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب دانستنی های جنسی , بهداشت جنسی , دانستنی های جنسی، زندگی زناشوئی ,



بازديد : 554
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

میزان طبیعی رابطه ی جنسی در زندگی زناشویی

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: خانواده , دانستی های زناشویی ,
:: برچسب‌ها: زندگی زناشویی , میزان طبیعی روابط زناشویی , راهنمای روابط زناشویی ,



تعداد صفحات : 291