پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 562
نويسنده : Admin

توضيحات :

(93/9/23) تغییرات:

ویرایش جدید جایگزین شد!

دانلود کتاب آموزش HTML 5

اچ‌تی‌ام‌ال۵ (HTML5)، به عنوان نسخه جدید زبان نشانه‌گذاری ابرمتن برای ایجاد صفحات وب گسترش داده شده‌است. اولین بار در ژوئن ۲۰۰۴ بحث برای ایجاد نسخه جدیدی از زبان نشانه گذاری اچ‌تی‌ام‌ال آغاز شد و در فوریه ۲۰۱۰ نسخه‌های تقریبا نهایی، از این استانداردها ایجاد شدند. در اچ‌تی‌ام‌ال۵ بحث اصلی ایجاد استانداردهایی برای وب چندرسانه‌ای است. استانداردهایی جدید که شامل قابلیت‌هایی شبیه پخش پرونده‌های ویدیویی و کشیدن و رها کردن که قبل‌ها به افزونه‌هایی مانند ادوبی فلش، مایکروسافت سیلورلایت و گوگل گیرز وابسته بودند.

اچ‌تی‌ام‌ال 5، عنصرها و صفت‌های تازه‌ای معرفی می‌کند که کاربردهای وب‌سایت‌های امروزی را پاسخ می‌دهند. ارایه ی عنصر <nav> به عنوان عنصری برای بخش ناوبری سایت به جای کاربردهای عمومی عنصرهایی چون (<div>) و (<span>) یکی از آن‌ها است. افزوده شدن عنصر <footer> برای ارجاع به پانوشت‌ها یا خطوط پایانی کدهای اچ‌تی‌ام‌ال؛ و عنصر <audio> یا <video> به جای عنصر <object> از دیگر دگردیسی‌های این ویرایش است. همچنین در این ویرایش، برخی از عنصرهای اچ‌تی‌ام‌ال 4/01 مانند عنصرهای <font> و <center>، به کلی منسوخ و کنار گذاشته شده اند که تنها برای تعیین نوع و نحوه ی نمایش محتوای اشان به کار می‌رفتند و وظیفه ی آن‌ها بر دوش شیوه‌نامه‌های آبشاری (CSS) نهاده شده است.لازم به ذکر است که این ورژن همراه با CSS3 میتوانند به راحتی جای jquery را در ساخت گالری و اسلاید شو ها و افکت های دیگر گالری مانند پر کنند. 

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش اینترنت , برنامه نويسی , برنامه نويسی وب , شبکه ,
:: برچسب‌ها: کتاب , آموزش html 5 , دانلود کتاب html 5 , دانلود کتاب اچ تی ام ال 5 ,



بازديد : 648
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ++C با Qt

کیوت (Qt) مجموعه‌ای از کتابخانه‌ها و سرآیندهای نوشته‌شده به زبان سی++ است که به برنامه‌نویس امکان توسعه آسان نرم‌افزارهای کاربردی را می‌دهد. کیوت شامل چندین کلاس برای کار با واسط گرافیکی، چندرسانه، ابزارهای پایگاه‌داده، شبکه و ... است.

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , برنامه نويسی , برنامه نويسی وب , شبکه ,
:: برچسب‌ها: programming , برنامه نویسی , رایانه , دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی ++C با Qt , دانلود کتاب برنامه نویسی c++ , اموزش c++ , دانلود کتاب اموزش برنامه نویسی , دانلود اموزش برنامه نویسی , دانلود کتاب سی ++ , دانلود اموزش qt , برنامه نویسی با qt ,



بازديد : 541
نويسنده : Admin

توضيحات :

دانلود کتاب آنچه مدیران باید درباره امنیت اطلاعات بدانند

 

«آنچه مدیران باید درباره امنیت اطلاعات بدانند» کتابی است که لزوم اهمیت دادن به امنیت فناوری اطلاعات و شیوه استفاده از نقش مدیریتی برای ایجاد فرهنگ امنیت در سازمان را بررسی می‌کند. این کتاب به شما هشدار می‌دهد که ممکن است ناچار شوید هزینه‌های گزافی بابت نادیده گرفتن امنیت بپردازید و نمونه‌ای از شدیدترین حملات سایبری را برایتان تشریح می‌کند که طی آن شرکت سونی، با تمام عظمت و قدرتی که دارد، دچار گرفتاری و دردسر بزرگی شد. نویسنده سعی می‌کند به مدیران بگوید که هکرها تنها افرادی نیستند که باید در مورد آنها نگران بود و گاهی تهدیدهایی که از جانب کارکنان داخلی، امنیت اطلاعات یک سازمان را به خطر می اندازد چه‌بسا بیشتر است. کارکنان شما حتما کارهایی را برای سرگرمی و یا امور شخصی خود با رایانه‌های سازمانی انجام می‌دهند که هرگز درباره آن به متخصصان فناوری اطلاعات چیزی نخواهند گفت و برای رفع این مشکل باید لزوم توجه به امنیت سازمانی را به کارکنان آموزش داد. این کتاب سعی دارد به شما بگوید که امنیت تنها در حوزه کاری متخصصان فناوری اطلاعات در مراکز داده‌ها نیست؛ نگاه خود را عوض کنید: برنامه مدونی برای ایجاد این امنیت داشته باشید و خود را آماده دفاع کامل در برابر تهدیدهای و حملاتی داشته باشید که نیاز به دفاع چندلایه دارند.

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش اینترنت , برنامه نويسی , برنامه نويسی وب , شبکه , وب مستر ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب What every CEO should know about IT security , دانلود کتاب , دانلود کتاب دانستنی های امنیت در آی تی , دانلود کتاب مدیران و فناوری , فناوری اطلاعات , مدیریت , مدیریت فناوری اطلاعات , کتاب , دانلود کتاب مدیریت ,



بازديد : 557
نويسنده : Admin

توضيحات 

برنامه افزایش بازدید واقعی با ارسال IP های مختلف 

 

 برنامه افزایش بازدید واقعی با ارسال IP های مختلف

دانلود نرم افزار افزایش بازدید با آی پی های مختلف jingling 4.0.3 + آموزش فارسی

این نرم افزار چینی بهترین نرم افزار افزایش بازدید می باشد.
این نرم افزار بازدید هایی را که می فرستد با آی پی های مختلف است!!
مثلا می تونید رتبه یک سایت  یا  وبلاگ را در عرض یک هفته به سرعت پایین بیاورید!!!

 

 

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنيد......

  لطفا ایمیل واقعی را وارد کنید تا دچار مشکل نشوید.

..


:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , شبکه , وب مستر ,
:: برچسب‌ها: برنامه افزایش بازدید واقعی با ارسال IP های مختلف , برنامه افزایش بازدید واقعی , افزایش بازدید واقعی , نرم افزار افزایش بازدید , بازدید واقعی , ارسال IP های مختلف , بازدید واقعی با ارسال IP های مختلف , واقعی , افزایش , بازدید , افزایش بازدید ,



بازديد : 680
نويسنده : Admin

 توضيحات :

 

 آموزش اتصال به اینترنت با موبایل به وسیله کامپیوتر

 

آموزش اتصال به اینترنت با کامپیوتر بوسیله موبایل این روزها جزو برترین آموزش های جهان برای موبایل بویژه سیستم عامل اندروید می باشد . در این حال ، شما می توانید با اتصال گوشی خود به لپ تاپ یا کامپیوتر خود، از گوشی بعنوان یک مودم برای ارتباط اینترنتی استفاده کنید . برای این کار و استفاده از اینترنت ، می توانید از بسته های GPRS شرکت های همراه اول و ایرانسل استفاده کنید که دارای سرعت خوبی نیز می باشند .

 

 

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش اینترنت , آموزش کامپيوتر , ترفند , شبکه ,
:: برچسب‌ها: آموزش اتصال به اینترنت با موبایل به وسیله کامپیوتر , آموزش اتصال به اینترنت , اتصال موبایل به اینترنت ,



بازديد : 562
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

کتاب راهنمای برپاسازی وردپرس چندکاربره

امروز برای کلیه دوست داران وردپرس یک خبر خوب دارم و آن هم اینکه در سایت خودتون , یعنی همیار وردپرس , قسمت کتابخانه وردپرس افتتاح شده که این امر در جهت بهبود کاربرد وردپرس در همه زمینه ها بوده است.

برای شروع امروز یک کتاب حدود ۴۰ صفحه برای شما با عنوان “راهنمای برپاسازی وردپرس چندکاربره” آماده کردیم که تحت سرپرستی دوست خوبم حامد تکمیل به فارسی ترجمه شده و به طور رایگان در اختیار شما قرار گرفته است . این کتاب ارزشمند فارسی شده کتاب WordPress Multisite 101 که جدید ترین کتاب آموزشی وردپرس چند کاربره از ابتدا تا انتها است .

شما در این کتاب میتوانید از ابتدا با واژه ی multiuser و یا multisite آشنا شوید و بعد نحوه راه اندازی یک وردپرس چند کاربره را فرا بگیرید و بعد تنظیمات و مدیریت آن را به خوبی انجام دهید. زبان نوشتاری این کتاب خیلی ساده است و برای هر قسمت هم توضیح مختری داده است که این کار باعث شده حجم کتاب کاهش یابد و حوصله شما هم برای خواندن کل کتاب بکشد .

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش اینترنت , برنامه نويسی , برنامه نويسی وب , شبکه , وب مستر ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری وردپرس مولتی یوزر , آموزش راه اندازی وردپرس , آموزش ساخت سایت وبلاگ دهی با وردپرس , وردپرس , شبکه , نسخه فارسی کتاب WordPress Multisite 101 , WordPress Multisite 101 , کتابخانه وردپرس ,



تعداد صفحات : 2