پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 1018
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

فایل های حجیم تلگرام را براحتی لینک مستقیم کرده و به کمک دانلود منیجر ها از جمله IDM دانلود نمایید. در این روش محدودیت حجم 20 مگابایت وجود ندارد و براحتی فایل های حجم بالا را دانلود خواهید کرد.

 

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید . . . . .


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش اینترنت , آموزش نرم افزار , ترفند ,
:: برچسب‌ها: آموزش دانلود فایل های تلگرام با idm , آموزش دانلود فایل های تلگرام با مرورگر و دانلود منیجر , پیدا کردن لینک فایل های تلگرام , دانلود فایل تلگرام با idm , دانلود فایل های بیشتر از 20 مگ تلگرام , دانلود فایل های حجیم تلگرام با IDM , دانلود فایلهای تلگرام , ربات GetPublicLinkBot , لینک مستقیم کردن فایل های تلگرام ,



بازديد : 693
نويسنده : Admin

توضيحات :

 دانلود MEmu 2.9.2 – نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز

دانلود MEmu

| نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز |

 

MEmu 3.0.8 نام یک شبیه ساز روان و بسیار عالی از سیستم عامل اندروید در کامپیوتر شماست. در واقع MEmu ، یک ابزار رایگان و فوق العاده ، به منظور شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در سیستم عامل های Microsoft Windows می باشد. در مقایسه با سار شبیه سازهای اندروید در ویندوز ، نرم افزار MEmu بالاترین میزان سازگاری و کارآمدی را ارائه می کند. MEmu را می توانید بر روی طیف وسیعی از انواع دستگاه های ویندوزی نظیر کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ ها و یا تبلت های ویندوزی امتحان کنید ! آیا شما هم از دسته کاربرانی هستید که از انجام بازی های اندروید در کامپیوتر لذت می برید؟ شبیه سازهای متفاوت را امتحان کرده و نتیجه و بازدهی مناسبی را دریافت نکرده اید؟ پیشنهاد ما این است که اگر هدف اصلی تان از شبیه ساز اندروید در ویندوز ، اجرای بازی های اندرویدی است MEmu را از دست ندهید !

به کمک MEmu می توانید یک تجربه حرفه ای و کامل از اندروید را در ویندوزتان و در پنجره ای جدید اجرا کنید ، در صورت تمایل می توانید هر یک از آیتم های مورد نظرتان را نظیر سی پی یو ، رم ، حافظه ، رزولیشن صفحه و … مطابق نیاز خودتان تنظیم کنید. این نرم افزار با قابلیت به اشتراک گذاری آسان فایل ها در میان ویندوز ، شما را قادر می سازد سریعاً در میان دو سیستم عامل به انتقال فایل بپردازید. دیگر حتی به فلش دیسک برای انتقال داده ها نیازی نیست ! به سادگی می توانید با عمل Drag&Drop اپلیکیشن ها و بازی های APK را در MEmu نصب کنید. MEmu امکان تجربه بازی های اندرویدی با بالاترین کیفیت ممکن را در دستگاه های ویندوزی برای شما فراهم می کند و شما می توانید انواع اپلیکیشن های اندرویدی را با پشتیبانی کامل از ماوس و کیبورد در آن اجرا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MEmu را دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید........


:: موضوعات مرتبط: آموزش نرم افزار , آموزش کامپيوتر ,
:: برچسب‌ها: android , android emulator , android simulator , emulate , emulate android , emulator , اجرای بازی های اندروید در ویندوز , اجرای برنامه های اندروید در ویندوز , شبیه ساز , شبیه ساز اندروید , شبیه ساز سیستم عامل اندروید , یستم عامل اندروید , شبیه سازی سیستم عامل اندروید , سیستم عامل آندروید , اجرای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز , اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر ,



بازديد : 518
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

کتابی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد حاصل سالها تجربه اینجانب به نگارش در آمده است و آخرین سخه فتوشاپ که با عنوان c6 یا cc در اختیار کاربران قرار گرفته است.

فتوشاپ به عنوان یک نرم افزار قدرتمند که کار روی تصاویر دارای قابلیت های بسیاری است که می توان ویرایش عکس ها، مونتاژ تصاویر، ایجاد عملیات ویژه روی عکس ها، تغییر رنگ،ضمن علاوه بر موارد ذکر شده می توان به صورت حرفه ای طراحی و اجرای پوستر، اوراق اداری، بروشور، تقویم، طراحی صفحات وب، طراحی قسمتی از برنامه ها که به صورت عملی نیز با کاربردهای حرفه ای آشنا خواهیم شد

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش نرم افزار , ترفند , طراحی و گرافيک ,
:: برچسب‌ها: آموزش جامع فتوشاپ , نرم افزار فتوشاپ , نرم افزار گرافیکی , آموزش ادیت عکس , آموزش photpshap cs6، ترفند فتوشاپ , آموزش فتوشاپ cc , آموزش فتوشاپ CS6 ,



بازديد : 971
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

نرم افزار Microsoft Word، معمولاً جزو اولین نرم افزارهایی است که علاقه مندان به آشنایی با فناوری اطلاعات تمایل به آموختن آن دارند. این نرم افزار با توجه به گسترده وسیع کاربردهای آن، تقریباً برای هر فردی (بدون توجه به جایگاه و موقعیت شغلی و اجتماعی او) قابل استفاده است.

اگر بخواهید به هر دلیلی، متنی را به صورت تایپ شده و با صفحه آرایی زیبا وارد کامپیوتر کنید، استفاده از نرم افزار Microsoft Word یکی از بهترین انتخاب ها و چه بسا بهترین انتخاب شما خواهد بود. این نرم افزار علی رغم اینکه به واژه پرداز معروف است قادر میباشد صفحات تایپ شده شما را به زیباترین صورت و با استفاده از عناصر گرافیکی مختلف صفحه آرایی کند.

در حال حاضر یادگیری نرم افزار Word، یکی از ضروریات تمام دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف است.

دانشجویان بایستی نتیجه گزارش انجام کار و پروژه، مقالات علمی، پایاننامه، رساله و تالیفات خود را به صورت مرتب و براساس قواعد درست و اصولی تنظیم کنند. نرم افزار Microsoft Word، تمام قابلیت های لازم را برای انجام این کار را داراست.

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش نرم افزار , ترفند ,
:: برچسب‌ها: آموزش کاربردی Word 2016 , آموزش نرم افزار واژه پرداز , آموزش Word 2016 , آموزش ورد 2016 , آموزش تصویری Word 2016 , آموزش سریع ورد , Microsoft Word 2016 , آموزش نرم افزار Endnote x7 , نرم افزار ورد 2016 , ورد 2016 ,



بازديد : 665
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که از تعداد زیاد فرمت‌های فایل که هنگام ذخیره‌سازیِ تصویر در فتوشاپ با آن مواجه می‌شوید خسته شده‌اید، می‌توانید با خیال راحت از اکثر آنها چشم‌پوشی کنید!

 

بله، درست است؛ از بین 25 فرمت فایلی که در کادر «Save As» فتوشاپ وجود دارد، فقط تعداد کمی از آنها که خیلی مورد استفاده قرار می‌ دهیم برای ما مناسب است. در این راهنمای کوتاه، به‌‌طور خلاصه به فرمت‌ های ضروری که لازم است بدانیم نگاهی خواهیم انداخت و اطلاعاتی از نکات مثبت و منفی هر یک و نیز موقعیت‌هایی که بهتر است از هر کدام استفاده کنیم، کسب خواهیم کرد.

 

 

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید...........


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش نرم افزار , طراحی و گرافيک ,
:: برچسب‌ها: راهنمای کوتاه فرمت‌های مهم در فتوشاپ , فرمت‌های مهم در فتوشاپ , فتوشاپ , فرمت , فرمت های فتوشاپ ,



بازديد : 2324
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

آموزش تصویری کار با نرم افزار MEmu شبیه ساز اندروید

 

آموزش تصویری کار با نرم افزار MEmu 

 

Memu میمو نام یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید می باشد که دقیقا عملکردی مشابه بلو استکس دارد ، البته در برخی مواقع و در سیستم هایی که بلو استکس با مشکل مواجه میشود پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار فوق العاده Memu میمو می باشد. توسط میمو قابلیت نصب و اجرای نرم افزار و بازی های اندروید در ویندوز را دارا خواهید بود و می توانید اپ های اندروید را به بهترین نحو ممکن در Memu اجرا کنید. 

 

 

 

برای خواندن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید........


:: موضوعات مرتبط: کامپيوتر و اينترنت , آموزش نرم افزار ,
:: برچسب‌ها: How Install MEmu , How work MEmu , آموزش تصویری کار با نرم افزار MEmu شبیه ساز اندروید , آموزش تصویری کار با نرم افزار MEmu , کار با نرم افزار MEmu , MEmu , MEmu شبیه ساز اندروید ,



تعداد صفحات : 5