پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 1248
نويسنده : Admin

توضيحات :

 دانلود کتاب هرگز بزرگ نشو جکی چان 

دانلود کتاب هرگز بزرگ نشو جکی چان  

 هرگز بزرگ نشو  نویسنده: جکی چان 2018

در کتاب هرگز بزرگ نشو، سوپراستار جهانی سالهای اولیه زندگی خود را از قبیل سالهای کودکی در آکادمی دراما چین، حضور در هنگ کنگ و هالیوود و چندین تقابل واقعی با مرگ و همچنین زندگی شخصی خود منعکس می کند.

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: رمان و داستان , رمان , رمان زبان اصلی ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب جکی چان never grow up , جکی چان never grow up , never grow up , هیچ وقت بزرگ نشو دانلود کتاب جکی چان , دانلود کتاب جکی چان , کتاب خاطرات جکی چان , جکی چان , Never Grow Up , دانلود کتاب هرگز بزرگ نشو جکی چان , کتاب هرگز بزرگ نشو , هیچوقت بزرگ نشو , هیچوقت بزرگ نشو جکی چان , کتاب هیچوقت بزرگ نشو , هرگز بزرگ نشو نویسنده: جکی چان 2018 , دانلود ترجمه کتاب هرگز بزرگ نشو جکی چان , ترجمه کتاب هرگز بزرگ نشو , ترجمه کتاب هرگز بزرگ نشو جکی چان , ترجمه فارسی کتاب هرگز بزرگ نشو , ترجمه فارسی کتاب هرگز بزرگ نشو جکی چان , کتاب جکی چان ,



بازديد : 5329
نويسنده : Admin

توضيحات :

دانلود تمامی کتاب های ترانه یخ و آتش(بازی تاج و تخت) + ترجمه فارسی

دانلود تمامی کتاب های ترانه یخ و آتش (بازی تاج و تخت) + ترجمه فارسی

:: A Song Of Ice And Fire Complete PDF Collection ::

.:: سری کامل کتاب های ترانه یخ و آتش ، با فرمت PDF و بهترین کیفیت ::.

..:: ترجمه فارسی جلد 3 اضافه شد ::..

 

A Song of Ice and Fire کتابی تخیلی قرون وسطایی است که توسط جورج آر. آر. مارتین (جورج ریموند ریچارد مارتین) نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی نوشته شده است.شهرت او بیشتر برای نوشتن سری داستان های پرفروش و موفق ترانه یخ و آتش شهرت دارد.وی در سال 1991 نوشتن این کتاب را آغاز کرد و اولین کتاب آن در سال 1996 به چاپ رسید که با استقبال فراوانی مواجه شد.این مجموعه داستان 7 جلدی است که تا کنون 5 جلد آن به چاپ رسیده  و 2 جلد بعدی آن نیز در دست نگارش و ویراستاری است.این داستان در سرزمینی خیالی به نام وستروس و همچنین سرزمینی وسیع در شرق بنام  اسوس رخ می دهد. داستان  ترانه یخ و آتش همیشه از زبان اشخاص ثالث نقل می شود و هر بخش از کتاب از زبان یک فرد و از زاویه دید وی نقل قول می شود.تا پایان کتاب و در حال حاضر این داستان از دیدگاه سی و یک شخصیت داستان نقل می شود که در نقاط مختلف جغرافیایی قرار دارند.در ابتدای داستان، ادارد استارک (ند)، لرد وینترفل به نمایندگی از هفت پادشاهی یک سرباز فراری از نایت واچ (نگهبانی شب) را در حضور پسرانش محکوم و اعدام می‌کند. در راه بازگشت به وینترفل پسران ادارد شش توله گرگ را می‌یابند که به نشان از پنج فرزند و یک فرزند نامشروع او تصمیم به نگهداری از آنان می‌کنند. (گرگ، نشان خانوادگی قلمرو استارک‌ها می‌باشد.) در ادامه با مرگ لرد جان آرین مشاور سابق پادشاه (دست پادشاه، بالاترین مشاور نزدیک به شاه)، پادشاه رابرت باراتیون برای ملاقات با ادارد به وینترفل می‌آید. به دلیل اعتمادی که پادشاه به عنوان یک دوست و متحد قدیمی به ادارد دارد از او می‌خواد تا عنوان مشاور پادشاه را بپذیرد. ادارد بر خلاف میلش این پیشنهاد را می‌پذیرد و در همان زمان زن او بانو کاتلین استارک از او می‌خواهد در مورد مرگ مشاور سابق، جان آرین تحقیق کند. خواهر کاتلین که بیوه جان آرین می‌باشد در نامه‌ای مخفیانه به او اطلاع می‌دهد که شوهرش بر اثر توطئه‌ای سیاسی و به دست زن پادشاه، ملکه سرسی و خانواده قدرتمند او (خاندان لنیسترها) مسموم و کشته شده است.این مجموعه به بیش از 20 زبان دیگر ترجمه شده و چهار جلد آن در فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفته است.ترانه یخ و آتش مورد تقدیر و تحسین منتقدین ، خوانندگان و نویسندگان بسیاری قرار گرفته است.شما میتوانید این مجموعه کتاب را به صورت کاملاً رایگان،با زبان اصلی و بدون حذفیات در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

لیست کتاب ها:

A Game of Thrones.pdf

A Clash of Kings.pdf

A Storm of Swords.pdf

A Feast for Crows.pdf

A Dance With Dragons.pdf

 

 

 

برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه کنید...........


:: موضوعات مرتبط: زبان خارجه , رمان , رمان و داستان , رمان , رمان زبان اصلی ,
:: برچسب‌ها: A Clash of Kings A , Game of Thrones , A Song of Ice and Fire , A Storm of Swords , بادهای زمستان , بازی بزرگان , بازی تاج و تخت , ترانه یخ و آتش , ترجمه فارسی A Song of Ice and Fire , جورج آر. آر. مارتین , دانلود ترجمه فارسی بازی تاج و تخت , دانلود ترجمه فارسی کتاب Game of Thrones , دانلود ترجمه کتاب های Game Of Thrones , دانلود نغمه های آتش و یخ , دانلود کامل A Song of Ice and Fire , دانلود کتاب بازی تاج و تخت , دانلود کتاب تغمه آتش و یخ , دانلود کتاب های زبان اصلی A Song of Ice and Fire , رقصی با اژدهایان , رویایی از بهار ضیافتی برای کلاغ‌ها ,



بازديد : 685
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

کتاب داستان هشتم هری پاتر ۱۰ مرداد ۹۵ منتشر خواهد شد

بهترین خبر ممکن برای طرفداران هری پاتر بالاخره رسما منتشر و تایید شد. ساعت پیش از طریق وب‌سایت رسمی پاترمور اعلام شد که کتاب «هری پاتر و فرزند طلسم شده»، تابستان سال آینده به کتابفروشی‌ها می‌اید.

 

این کتاب بصورت نسخه الکترونیکی در پاترمور و بصورت نسخه جلدسخت در ایالات متحده و کانادا از طرف انتشارات اسکلاستیک (ناشر قدیمی هری پاتر) منتشر خواهد شد.

 

تاریخ انتشار کتاب ۳۱ جولای ۲۰۱۶ (‍۱۰ مرداد ۹۵) اعلام شده است. این کتاب نمایشنامه تئاتری هست که قبلا اعلام شده بود.

 

داستان هری پاتر و فرزند طلسم شده دقیقا از انتهای «هری پاتر و یادگاران مرگ» آغاز می‌شود که در ابتدا تنها به عنوان نمایش تئاتر اعلام شده بود.


:: موضوعات مرتبط: رمان و داستان , داستان , رمان , رمان زبان اصلی ,
:: برچسب‌ها: کتاب داستان هشتم هری پاتر ۱۰ مرداد ۹۵ منتشر خواهد شد , هری پاتر , هری , پاتر , کتاب داستان هری پاتر , کتاب داستان هشتم هری پاتر ,



بازديد : 4873
نويسنده : Admin

توضيحات :

دانلود رمان سه گانه ناهمتا (Divergent)

به درخواست کاربران رمان سه گانه ناهمتا (Divergent) به زبان اصلی قرار گرفت 

 

سه گانه Divergent نوشته نویسنده جوان آمریکایی Veronica Roth، یک رمان علمی تخیلی هست که داستانش در آینده رخ میده. جایی که پس از یک جنگ بزرگ مردم باز مانده در شهر شیکاگو جمع شدن و جامعه ای رو تشکیل دادن که با حصارهایی از بیرون جدا میشه تا مردم از خطرات بیرون در امان باشن. در داخل مردم به 5 دسته تقسیم بندی میشن، این تقسیم بندی بر اساس خصوصیات رفتاری انسانهاست و راهی برای تضمین اینکه دیگه جنگی رخ نده. کسانی که این سیستم رو برپا کردن این عقیده رو داشتن که جنگ بزرگ به دلیل وجود برخی خصوصیات مثل خود خواهی، بزدلی، دو رویی، جنگ افروزی و جهل به وجود اومده و برای همین 5 دسته ایجاد کردند به نامهای فداکاری(Abnegation)، بی باکی(Dauntless)، رک گویی(Candor)، صلح دوستی(Amity) و دانش(Erudite). (این معانی و همچنین ترجمه اسم کتابها بهترین ترجمه نیستن. من اطلاعی از وجود ترجمه فارسی این کتاب ندارم و نمیدونم در صورتی که ترجمه شده باشه این کلمات چی ترجمه شدن اما میدونم ترجمه خودم درست نیست. برای مثال ترجمه Abnegation باید بشه "کسی که خودخواه نیست" و من معادلی براش تو فارسی پیدا نکردم. اگه اطلاعی از ترجمه فارسیش دارید یا ترجمه های بهتری در نظر دارید پیشنهاد بدید.)

این 5 گروه هر کدوم جدا از هم زندگی میکنن و هر گروه وظیفه خاصی رو دارن. مثلا Abnegation مقامات دولتی هستن چون به فکر منافع شخصی نیستن یا Dauntless وظیفه نگهبانی از حصار و حفظ نظم و آرامش رو برعهده دارن.

بچه ها وقتی به سن 16 سالگی میرسن باید انتخاب کنن که توی کدوم دسته برن. داستان از دید بئاتریس که یه دختر 16 ساله Abnegation هست روایت میشه.

 

سه جلد این کتاب به نام های ناهمتا(Divergent)، شورشی(Insurgent) و وفادار(Allegiant) هست که عکس روی جلدشون رو در ادامه مطلب خواهید دید:

 


برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: رمان و داستان , رمان , رمان زبان اصلی ,
:: برچسب‌ها: دانلود رمان سه گانه ناهمتا (Divergent) , ناهمتا(Divergent) , ناهمتا , شورشی(Insurgent) , شورشی , وفادار(Allegiant) , وفادار , رمان هم پیمان , دانلود رمان شورشی , دانلود رمان وفادار , رمان , دانلود رمان , دانلود رمان کامل سه گانه ناهمتا (Divergent) ,



بازديد : 877
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

دانلود مجموعه کتاب های ویکتور هوگو 

 

ویکتور ماری هوگو (Victor Hugo) بزرگ‌ترین شاعر سده نوزدهم فرانسه و شاید بزرگترین شاعر در گستره ادبیات فرانسه و نیز داستان‌نویس، درام‌نویس و بنیانگذار مکتب رومانتیسم است. آثار او به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خویش اشاره دارد که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به بینوایان، گوژپشت نتردام، مردی که می‌خندد و شمار زیادی مجموعه شعر اشاره کرد. وی هم‌چنین چندین نمایش‌نامه نوشته‌است.

مجموعه رمان هایی که از او در این مجموعه گردآوری شده است به این ترتیب است:
- آخرین روز یک محکوم
- کلود ولگرد
- گوژپشت نتردام
- کارگران دریا
- کوزت 1
- کوزت 2
- مردی که می خندد
- گوژپشت نتردام
- ناپلئونی کوچک
- عصیان
- نتردام دوپاری
- پکوپن زیبا
- تاریخ یک جنایت
- مجموعه بهترین اشعار هوگو

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: رمان و داستان , داستان , رمان ,
:: برچسب‌ها: کتاب , کتاب خارجی , ادبیات , ادبیات خارجی , دانلود کتاب , رمان , دانلود مجموعه کتاب های ویکتور هوگو , مجموعه کتاب های ویکتور هوگو , کتاب های ویکتور هوگو , ویکتور هوگو , هوگو , ویکتور ,



بازديد : 2141
نويسنده : Admin

توضيحات :

 دانلود مجموعه کتاب های آگاتا کریستی

 

آگاتا کریستی،(Dame Agatha Christie) نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود. داستان‌های آگاتا کریستی، به خصوص آن دسته که درباره ماجراهای کارآگاه هرکول پوآرو یا خانم مارپل هستند، نه تنها لقب «ملکه جنایت» را برای او به ارمغان آوردند بلکه وی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و مبتکرترین نویسندگانی که در راه توسعه و تکامل داستان‌های جنایی کوشیده‌اند نیز معرفی و مطرح کردند.

آگاتا کریستی در کتاب رکوردهای گینس مقام اول در میان پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب در تمام دوران‌ها و مقام دوم (بعد از ویلیام شکسپیر) در میان پرفروش‌ترین نویسندگان در هر زمینه‌ای را به خود اختصاص داده‌است. تخمین زده شده‌است که یک میلیارد نسخه از کتاب های او به زبان انگلیسی و یک میلیارد نسخه دیگر در ترجمه‌های گوناگون به ۱۰۳ زبان دنیا به فروش رسیده‌است.
بیشتر کتاب ها و داستان‌های کوتاه او به فیلم درآمده‌اند که از آن میان می‌توان فیلم‌های قتل در قطار سریع‌السیر شرق، مرگ در رودخانه نیل و قطار ساعت ۴:۵۰ پدینگتون نام برد. بسیاری از نوشته‌های آگاتا کریستی بارها برای تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

نزدیک به 40 کتاب از این هنرمند محبوب در این مجموعه جمع آوری شده است که امیدواریم بهره لازم را ببرید.

کتاب هایی که از این نویسنده محبوب در این مجموعه قرار دارند به این شرح است:

- سیزده نفر سر میز شام

- الفبا و جنایت

- آنها به بغداد آمدند

- اولین پرونده ها

- به طرف صفر

- چهار قدرت بزرگ

- چشم بندی

- در بهاران از تو دورم

- در هتل برترام

- دست پنهان

- عدالت آسمان

- ارثیه شوم

- قتل در بالماسکه

- قتل در عمارت استایلز

- قتل در قطار سریع السیر شرق

- قتل در ماه عسل

- قتل خانم مک گیتنی

- جنایت در کریسمس

- جنایت در مجتمع مسکونی

- جنایت های خیابان هیکوری

- مرگ به سبک پوآرو

- معمای کارایب

- معمای صندوق بغداد

- موج سواری

- مسافر فرانکفورت

- پنج بامداد پایان پیام

- پرده

- پوآرو در هانتربری

- راز حباب ها

- راز پرونده مختومه

- راز خانم مارپل

- ساعت ها

- سایبان مرد قاتل

- شیطان زیر آفتاب

- سیانوژن نورانی

- تار عنکبوت

- تصویر تلخ یک نقاش

- تراژدی در سه پرده

- و سپس هیچکس نبود


 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: رمان و داستان , داستان , رمان ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه کتاب های آگاتا کریستی , کتاب های آگاتا کریستی , آگاتا کریستی , قتل در عمارت استایلز , قتل خانم مک گیتنی , تراژدی در سه پرده , کریست ,



تعداد صفحات : 4