پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 558
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمين نيروي انساني متعهد و كارآمد مورد نياز، براساس مجوز شماره 13532- 94/2/7 معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس­ جمهور و در چارچوب قانون مديريت خدمات كشوري حدود 3700 نفر از افراد واجد شرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمندهاي عمومي و تخصصي در تاريخ 94/6/27 طبق شرايط ذيل به صورت پيماني در مشاغل آموزشي استخدام مي­نمايد.

 

 

 

برای خواندن شرایط استخدام به ادامه مطلب مراجعه کنید.....


:: موضوعات مرتبط: عمومی و متفرقه ,
:: برچسب‌ها: شرایط استخدام پيماني در مشاغل آموزشي وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 , استخدام پيماني در مشاغل آموزشي وزارت آموزش و پرورش در سال 1394 , استخدام آموزش و پرورش , شرایط استخدام آموزش و پرورش , مراحل ثبت ­نام برای آزمون استخدام آموزش پرورش , شرايط اختصاصی برای آزمون استخدامی آموزش پرورش , شرایط وزارت آموزش و پرورش برای استخدام , استخدام , آموزش و پرورش ,



بازديد : 949
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

جزئیات رشته‌ها و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

خبرگزاری تسنیم : به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تاریخ ۲۷ شهریور توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود و بر این اساس ثبت‌نام متقاضیان از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود. همه دارندگان مدرک فوق دیپلم تا دکترا می‌توانند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند و شرط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم ۲۵ سال، لیسانس ۳۰ سال و فوق لیسانس ۳۵ سال است. برای نیروهای پیش دبستانی‌ سوابق کاری ملاک اصلی است. نیروهای پیش دبستانی و شرکتی و فرزندان فرهنگیان در این آزمون دارای اولویت‌هایی هستند. داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی مبلغ ۴۸ هزار تومان پرداخت کنند که ایثارگران ۵۰ درصد هزینه را باید بپردازند.

 

 

 

 برای خواندن خبر و دانلود نمونه سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید....


:: موضوعات مرتبط: عمومی و متفرقه ,
:: برچسب‌ها: استخدامی آموزش و پرورش , جزئیات رشته‌ها , جزئیات رشته‌ها و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش , آموزش و پرورش , آزمون استخدامی آموزش و پرورش , استخدام آموزش و پرورش , منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش , منابع , منابع فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه I.C.D.L) در آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش , منابع ریاضی و آمار مقدماتی در آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش , منابع آزمون زبان و ادبیات فارسی آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش , منابع آزمون معارف اسلامی در آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش , منابع آزمون زبان انگلیسی عمومی در آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش , منابع آزمون اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش , منابع آزمون هوش و توانمندی‌های عمومی در آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش ,



بازديد : 620
نويسنده : Admin

توضيحات

 

 

 مجموعه کتاب های تقویت حافظه و خلاقیت

 

دانلود مجموعه کتاب های تقویت حافظه و خلاقیت - Memory and Creativity Ebook Collection

 

 

 ذهن، نمودی از هوش و آگاهی تجربیست که بنا به تعاریف، مرکب از اندیشه، ادراک، حافظه، احساسات، امیال، تخیل و کلیه فرایند شناخت ناخودآگاه است. واژه ذهن، بطور ضمنی اشاره به فرایند فکری استدلال دارد. خلاقیتشامل تولید چیزی است که هم اصیل و هم ارزشمند باشد و نشأت گرفته از فرایندهای خودآگاه و ناخودآگاه انسان می‌باشد.

در مجموعه حاضر شما بیشتر با کتاب های مربوط به خلاقیت، حافظه و ذهن آشنا خواهید شد این کتاب ها به شما کمک خواهد کرد که با ذهن و حافظه ای قدرتمند به خلاقیت و نوآوری های ارزشمند بپردازید.

 

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: زبان خارجه , علمی و هنری , عمومی و متفرقه ,
:: برچسب‌ها: Memory and Creativity Ebook Collection , دانلود مجموعه کتاب های تقویت حافظه و خلاقیت ,



بازديد : 587
نويسنده : Admin

توضيحات

 

 

 

کتاب آموزش خیاطی 

 

 

 

 

خیاطی از هنر های زیبای صنعتی است و می تواند یکی از مهارت های با ارزش در خانواده به شمار آید. هر کسی که بتواند در حد رفع نیاز خود و خانواه خود از این آگاهی داشته و آن را با دقت و حوصله بیاموزد و به نحو احسن به کار بندد، نه تنها می تواند بار اقتصادی خانه را سبک نموده بلکه در وقت نیز صرفه جویی نماید و از زیبایی کار خود هم بهره مند شود. در کتاب حاضر شما بیشتر با هنر خیاطی آشنا خواهید شد.

 

 

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......

 


:: موضوعات مرتبط: عمومی و متفرقه ,
:: برچسب‌ها: خیاطی از هنر های زیبای صنعتی است و می تواند یکی از مهارت های با ارزش در خانواده به شمار آید. هر کسی که بتواند در , دانلود کتاب آموزش خیاطی , آموزش خیاطی , کتاب آموزش خیاطی , خیاطی ,