پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 488
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

طبع خوراکیها لبنيات

 

حبوبات و غلات

 

مزاج مغزهای گياهی

 

 ريشه ها

 

 سبزيجات

 

توت ها و بذرهای ملين

 

مركبات

 

ميوه جات

 

گوشتها

 

مزاج مواد غذائيادويجات

 

 

برای خواندن طبع غذا ها به ادامه مطلب مراجعه کنید . . . . . . 


:: موضوعات مرتبط: علمی و هنری , پزشکی , کلیات طب اسلامی ,
:: برچسب‌ها: مزاج مواد غذایی , طبع غذا ها , طبع خوراکی ها لبنيات , طبع , آويشن گرمه یا سرد , گرمه یا سرد , گرمه , سرده , گوشت گاو گرمه یا سرد , گوشت خروس گرمه یا سرد ,



بازديد : 580
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 

زايمان و فراتر از آن ... (دو جلد)

 

نوشته دکتر گوردون ترجمه مرتضی مدنی نژاد

 

 

 

 

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , خانواده , سبک زندگی ,
:: برچسب‌ها: زايمان و فراتر از آن , دانلود کتاب زايمان و فراتر از آن , دانلود کتاب زايمان ,



بازديد : 562
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

9 مورد از بیماری های عجیب و ترسناک جهان

این بیماری‌ها واقعی بوده و بعضی از آنها بسیار نادر می‌باشد. اگر به آنها مبتلا شوید، به احتمال زیاد با خطر مرگ رو‌به‌رو خواهید شد. با ما باشید تا نگاهی به 9 مورد از بیماری‌‌ های عجیب‌ و ترسناک دنیا، بیاندازیم.

 

 

 

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید...........


:: موضوعات مرتبط: پزشکی ,
:: برچسب‌ها: بیماری پورفیری , بیماری پوست آبی , بیماری پیری زود رس , بیماری خطوط بلاسکو , بیماری‌ فیل پایی , بیماری های ترسناک , بیماری های عجیب , بیماری هرزه‌خواری , سندرم گرگینه , سندروم , سندروم خود مرده‌ پنداری ,



بازديد : 929
نويسنده : Admin

توضيحات :

دانلود کتاب راهنمای ماساژ خانواده

  • نویسنده: چن جائوگوانگ
  • مترجم: حوریه سادات حسینی امینی
  • موضوع: پزشکی
  • فرمت: کتاب PDF

 ماساژ، طب سوزنی و طب گیاهی برای بیش از یک میلیارد فرد چینی از روشهای آشنا و قابل اعتماد برای حفظ تندرستی هستند. در سرتاسر چین، حدود سیصد هزار پزشک در حال کار ورزی طب چینی و حدود دوهزار بیمارستان تخصصی طب چینی وجود دارند. غیر از محاسبة آن که تقریباً در هر بیمارستان عمومی یک بخش ویژه وجود دارد، که در آن بیماران با روشهای طب سنتی چین درمان می‌شوند. یک واقعیت مبهوت کننده این است که مردم چین با وجود استاندارهای پایین زندگی، متوسط طول عمر 96 سال را دارند. با ملاحظة این مطلب، طب چینی با روشهای سنتی در حفظ سلامتی مطمئناً نقش مهمی را ایفا می‌کند.

از روزگاران بسیار دور ماساژ بدن نقش مهمی را در مراقبت از سلامت بدن و زیبایی آن بر عهده داشته است. در حمام‌های یونان باستان و روم، اشخاصی به کار ماساژ و چرب کردن بدن افراد با روغن و مرهم می‌پرداختند و تأثیر شفابخش ماساژ نیز در همان دوران شناخته شده بود. واژة ماساژ از زبان یونانی ریشه گرفته است و معنایی شبیه به «ورز دادن» دارد.

علم طب ماساژ را یک عمل مکانیکی بر روی پوست و بافت‌های عمیق‌تر همراه با تأثیر بر واکنش‌های عصبی دستگاه‌های درونی، نقل و انتقال مواد زاید، بهبود جریان خون و غیره... می‌داند که از طریق لمس کردن، مالیدن، ورز دادن، ضربه زدن، گاز انبر کردن، کف زدن و تکان دادن انجام می‌گیرد، البته بین ماساژهای ورزشی ـ درمانی و ماساژ با دست یا ابزار تفاوت وجود دارد.

نویسنده با نگارش این کتاب سعی نموده چگونگی ماساژ درمانی را آموزش دهد.

 

 

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , خانواده , دانستی های زناشویی ,
:: برچسب‌ها: ماساژ درمانی , دانلود کتاب ماساژ , کتاب ماساژ چینی , آموزش ماساژ , دانلود کتاب آموزش ماساژ , راهنمای ماساژ ,



بازديد : 555
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

برترین دستاوردهای دنیای علم و تکنولوژی در سال ۲۰۱۵

سال ۲۰۱۵ دیگر نفس های آخر خود را می کشد و تنها ۳ روز به پایان آن و آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی باقی مانده است.دنیای علم و تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ نیز با سرعت زیادی رو به جلو حرکت کرد و بشر به دستاوردهای علمی بزرگی در این سال دست یافت.وب سایت یاهو در یک جمع بندی ، به برترین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی سال ۲۰۱۵ پرداخته که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: علمی و هنری , پزشکی ,
:: برچسب‌ها: برترین دستاوردهای دنیای علم و تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ , دستاوردهای دنیای علم و تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ , علم و تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ , دنیای علم و تکنولوژی در سال ۲۰۱۵ ,



بازديد : 535
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

منوی غذا برای باهوشی

مسئولیت های پدر و مادری تمام نشدنی است .وقتی بچه‌دار شوید، ناخودآگاه وظایف زیادی پیدا خواهید کرد. شما باید علاوه بر غذا دادن، شستن لباس‌ها، رسیدگی مرتب، تحمل گریه و بی‌قراری‌های کودک در ۲۴ ساعت و خواندن هزار باره داستان‌هایی که فرزندتان دوست دارد، به‌فکر درآوردن پول و درآمد کافی برای زندگی، تهیه غذا، لباس‌های قشنگ و سایر هزینه‌های لازم و غیرلازم که کودکتان را خوشحال می‌کند، باشید.

 

 


 

برای خواندن مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: پزشکی ,
:: برچسب‌ها: منوی غذا برای باهوشی , باهوشی , غذاهایی که انسان را باهوش می کند ,



تعداد صفحات : 4