پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 7093
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

نسخه جدید اضافه شد 

 

 

دانلود قرآن صوتی بیان برای اندروید + ترجمه و تفسیر صوتی + دیتا

دانلود قرآن صوتی بیان برای اندروید

| نرم افزار قرآن، ترجمه و تفسیر صوتی برای اندروید |

به همراه دیتا  

 

قرآن صوتی بیان نسخه 1.6 نام نرم افزار مذهبی جدیدی است که در این مطلب ، برای شما بازدیدکنندگان گرامی آماده کرده ایم. قرآن صوتی بیان ، نام اپلیکیشن کاملاً فارسی و جدیدی است که به شما شیعیان عزیز فارسی زبان این امکان را می دهد که در هر جا و زمان ، به یک قرآن کامل صوتی همراه با متن قرآن، ترجمه و تفسیر صوتی حجت الاسلام قرائتی دسترسی داشته باشید.

در اپلیکیشن کاملا رایگان قرآن صوتی بیان ، شما کاربران عزیز می توانید صدای تلاوت 22 قاری مختلف را به انتخاب خودتان دانلود و معنای آیات را نیز با ترجمه گویای مکارم و فولادوند مطالعه فرمایید. امکان جستجو در قرآن، نشانه گذاری آیات، استخاره همراه با تفسیر فارسی آن و …  از دیگر امکانات نرم افزار بیان است. 

 

 

 

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید............


:: موضوعات مرتبط: موبایل , اپلیکیشن کاربردی ,
:: برچسب‌ها: دانلود قرآن صوتی , دانلود قرآن اندروید , دانلود برنامه قرآن صوتی بیان برای اندروید , تفسیر قرآن برای اندروید , ترجمه قرآن برای اندروید , ترجمه صوتی قرآن برای اندروید , ورژن جدید قرآن صوتی بیان برای اندروید , نرم افزار قرآن برای اندروید , نرم افزار قرآن اندروید , دانلود قرآن اندروید با ترجمه فارسی , دانلود قرآن برای آندروید , دانلود قرآن کامل برای اندروید , قرآن کریم برای اندروید , دانلود نرم افزار قرآن صوتی بیان برای اندروید , دانلود دیتای قرآن صوتی بیان , دیتای قرآن صوتی بیان , دیتای بیان ,



بازديد : 526
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 دانلود اپلیکیشن گام به گام نهم تا دوازدهم 

 

 

براي دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: موبایل , اپلیکیشن کاربردی , درسی , دهم , یازدهم , دوازدهم ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه گام به گام نهم تا دوازدهم , گام به گام نهم , گام به گام دهم , گام به گام یازدهم , گام به گام دوازدهم ,



بازديد : 661
نويسنده : Admin

توضيحات :

آپـدیـت بزرگ (جـدیـد) 4 خرداد 1395

دانلود بازی Clash of Clans 8.67.8 – بازی کلش اف کلنز برای اندروید

 

Clash of Clans v8.322.9 – آپـدیـت جدید بازی محبوب “کـلـش آف کـلـنـز” مخصوص آندروید!

دانلود بازی Clash of Clans – ورژن جدید کلش اف کلنز برای اندروید

| بازی آنلاین جنگ قبیله ها – بازی کلش اف کلنز برای اندروید |

| آپدیت جدید 4 خرداد 95 |

 

Clash of Clans v8.322.9 یکی از محبوبترین بازی های استراتژیک و جنگی برای سیستم عامل های اندروید تلفن های همراه و تبلت ها میباشد . قلعه خود را بسازید ، نیروهاتون رو تعلیم بدهید و با میلیون های بازیکن دیگر در سراسر جهان مبارزه کنید. در این بازی رایگان ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .

بازی کلش اف کلنز به صورت آنلاین می باشد و برای بازی کردن آن باید به اینترنت متصل باشید . گرافیک بازی نیز به خوبی کار شده است و کاراکترها دارای طراحی طنز و بامزه ای میباشند و شما میتوانید در محیط سه بعدی آن ، انواع قلعه ها را بسازید ، قلمروتان را مشخص کنید و از مردم خود دفاع کنید.

 

 

 

 

برخی ویژگی های بازی Clash of Clans :

–  امکان بازی به صورت آنلاین و چند نفره

–  امکان نبرد با کاربران آنلاین و به دست آوردن غنایم با حملات به دیگر کاربران

–  قابلیت ساخت قبیله به صورت کاملا سفارشی

–  امکان خرید جم و اکسیر در بازی

–  دارای گرافیک بالا و HD

–  بازی به صورت کاملا رایگان

–  قابل اجرا بر روی اندروید 4.0.3 و بالاتر

 

 

 

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید........


:: موضوعات مرتبط: موبایل ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Clash of Clans – ورژن جدید کلش اف کلنز برای اندروید , دانلود بازی Clash of Clans , دانلود بازی کلش اف کلنس , ورژن جدید کلش اف کلنس 8.67.8 , آخرین ورژن کلش اف کلنس , | آپدیت جدید 28 آذر 94 | , بازی آنلاین جنگ قبیله ها – بازی کلش اف کلنز برای اندروید , دانلود بازی Clash of Clans 8.67.8 – بازی کلش اف کلنز برای اندروید| آپدیت جدید 28 آذر 94 | , دانلود بازی Clash of Clans 8.67.8 آپدیت جدید 28 آذر 94 , کلش اف کلنس , Download Clash of Clans Android Apk Free«بازی آنلاین نبرد قبایل اندروید - Clash of Clans«دانلود بازی استراتژیک جنگ انلاین اندروید - را , کلش , کلش اف کلنز , آپدیت جدید کلش اف کلنز , آپدیت جدید کلش , آپدیت , اپدیت جدید کلش ,



بازديد : 506
نويسنده : Admin

توضيحات :

10 نکته کاربردی برای مبتدیان کلش رویال

در جدیدترین قسمت از مطالب آموزشی کلش رویال قصد داریم به سراغ افراد مبتدی در بازی یا افرادی که قصد شروع این بازی هیجان‌انگیز را دارند رفته و با 10 نکته مهم و کاربردی این عزیزان را جهت شروعی طوفانی یاری کنیم. شایان به ذکر است نکات ذکرشده در این قسمت می‌تواند برای افراد حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای نیز جالب‌توجه باشد. با ما همراه باشید.

 

 

 

برای خواندن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید............



:: موضوعات مرتبط: موبایل ,
:: برچسب‌ها: 10 نکته کاربردی برای مبتدیان کلش رویال , کلش رویال , نکته کاربردی برای مبتدیان کلش رویال , مبتدیان کلش رویال , کلش , رویال , بازی کلش رویال ,



بازديد : 584
نويسنده : Admin

توضيحات :

نرم افزار اندروید 400 لغت تافل

کتاب 400 Must-Have Words for the TOEFL یکی از منابع مطالعه برای زبان آموزانی است که قصد شرکت در آزمون تافل را دارند. این کتاب کمک می‌کند با کلماتی که در این آزمون مطرح می‌شود، آشنا شوید.

با استفاده از اپلیکیشن 400 لغت تافل می‌توانید همیشه این ۴۰۰ لغت را همراه خود داشته باشید و آن‌ها را مرور کرده و بهتر بخاطر بسپارید. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده است.

 

ویژگی‌های کلیدی

شامل کلیه ۴۰ درس کتاب به همراه مثال‌ و تلفظ کلمات

امکان علامت‌گذاری کلمات برای مطالعه دوباره

به اشتراک‌گذاری درس‌ها با برنامه‌هایی مانند Evernote

پشتیبانی از نگارش ۲٫۱ تا ۴٫۱ اندروید

امکان جستجو در بین کلمات کل کتاب

رابط کاربری ساده و آسان

 

 

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.......


:: موضوعات مرتبط: زبان خارجه , لغات , موبایل , درسی , پیش دانشگاهی+کنکوری ها , دانشگاه ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید 400 لغت تافل , 400 لغت تافل , نرم افزار اندروید 400 لغت , لغات تافل , اندروید , نرم افزار اندروید لغات تافل ,



بازديد : 659
نويسنده : Admin

توضيحات :

..

کتاب Absolutely Essential Words 504 یکی از منابع لازم و ضروری برای داوطلبان شرکت در آزمون‌های بین‌المللی (تافل، آیلتس و ...) و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است. کتاب حاضر شامل ۴۲ درس است و هر درس به معرفی ۱۲ کلمه جدید پرداخته است. استفاده از مثال جمله‌ای و مقاله‌ای برای هر کلمه از ویژگی‌های این کتاب است.


 

با استفاده از اپلیکیشن 504 Essential Words می‌توانید همیشه این ۵۰۴ لغت ضروری را همراه خود داشته باشید و آن‌ها را مرور کرده و بهتر بخاطر بسپارید. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده است.

 

 

ویژگی‌های کلیدی:

شامل ۴۲ درس کتاب به همراه مثال‌ و تلفظ کلمات

امکان علامت‌گذاری کلمات برای مطالعه دوباره

به اشتراک‌گذاری درس‌ها با برنامه‌هایی مانند Evernote

پشتیبانی از نگارش ۲٫۱ تا ۴٫۱ اندروید

امکان جستجو در بین کلمات کل کتاب

 

رابط کاربری ساده و آسان

 

 

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.......


:: موضوعات مرتبط: زبان خارجه , لغات , موبایل ,
:: برچسب‌ها: 504 لغت ضروری , 504 لغت , نرم افزار 504 لغت ضروری , نرم افزار اندروید 504 لغت ضروری , 504 لغت ضروری اندروید , اندروید ,



تعداد صفحات : 3