پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 7091
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

نسخه جدید اضافه شد 

 

 

دانلود قرآن صوتی بیان برای اندروید + ترجمه و تفسیر صوتی + دیتا

دانلود قرآن صوتی بیان برای اندروید

| نرم افزار قرآن، ترجمه و تفسیر صوتی برای اندروید |

به همراه دیتا  

 

قرآن صوتی بیان نسخه 1.6 نام نرم افزار مذهبی جدیدی است که در این مطلب ، برای شما بازدیدکنندگان گرامی آماده کرده ایم. قرآن صوتی بیان ، نام اپلیکیشن کاملاً فارسی و جدیدی است که به شما شیعیان عزیز فارسی زبان این امکان را می دهد که در هر جا و زمان ، به یک قرآن کامل صوتی همراه با متن قرآن، ترجمه و تفسیر صوتی حجت الاسلام قرائتی دسترسی داشته باشید.

در اپلیکیشن کاملا رایگان قرآن صوتی بیان ، شما کاربران عزیز می توانید صدای تلاوت 22 قاری مختلف را به انتخاب خودتان دانلود و معنای آیات را نیز با ترجمه گویای مکارم و فولادوند مطالعه فرمایید. امکان جستجو در قرآن، نشانه گذاری آیات، استخاره همراه با تفسیر فارسی آن و …  از دیگر امکانات نرم افزار بیان است. 

 

 

 

برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید............


:: موضوعات مرتبط: موبایل , اپلیکیشن کاربردی ,
:: برچسب‌ها: دانلود قرآن صوتی , دانلود قرآن اندروید , دانلود برنامه قرآن صوتی بیان برای اندروید , تفسیر قرآن برای اندروید , ترجمه قرآن برای اندروید , ترجمه صوتی قرآن برای اندروید , ورژن جدید قرآن صوتی بیان برای اندروید , نرم افزار قرآن برای اندروید , نرم افزار قرآن اندروید , دانلود قرآن اندروید با ترجمه فارسی , دانلود قرآن برای آندروید , دانلود قرآن کامل برای اندروید , قرآن کریم برای اندروید , دانلود نرم افزار قرآن صوتی بیان برای اندروید , دانلود دیتای قرآن صوتی بیان , دیتای قرآن صوتی بیان , دیتای بیان ,



بازديد : 526
نويسنده : Admin

توضيحات :

 

 دانلود اپلیکیشن گام به گام نهم تا دوازدهم 

 

 

براي دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنيد......


:: موضوعات مرتبط: موبایل , اپلیکیشن کاربردی , درسی , دهم , یازدهم , دوازدهم ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه گام به گام نهم تا دوازدهم , گام به گام نهم , گام به گام دهم , گام به گام یازدهم , گام به گام دوازدهم ,