پرشيا بوک
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پيغام مدير :

با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی، خوش آمدید. لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سايت، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنيد.

به بزرگترين مرجع دانلود کتاب، سايت پرشيا بوک خوش آمديد...

بازديد : 5330
نويسنده : Admin

توضيحات :

دانلود تمامی کتاب های ترانه یخ و آتش(بازی تاج و تخت) + ترجمه فارسی

دانلود تمامی کتاب های ترانه یخ و آتش (بازی تاج و تخت) + ترجمه فارسی

:: A Song Of Ice And Fire Complete PDF Collection ::

.:: سری کامل کتاب های ترانه یخ و آتش ، با فرمت PDF و بهترین کیفیت ::.

..:: ترجمه فارسی جلد 3 اضافه شد ::..

 

A Song of Ice and Fire کتابی تخیلی قرون وسطایی است که توسط جورج آر. آر. مارتین (جورج ریموند ریچارد مارتین) نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی نوشته شده است.شهرت او بیشتر برای نوشتن سری داستان های پرفروش و موفق ترانه یخ و آتش شهرت دارد.وی در سال 1991 نوشتن این کتاب را آغاز کرد و اولین کتاب آن در سال 1996 به چاپ رسید که با استقبال فراوانی مواجه شد.این مجموعه داستان 7 جلدی است که تا کنون 5 جلد آن به چاپ رسیده  و 2 جلد بعدی آن نیز در دست نگارش و ویراستاری است.این داستان در سرزمینی خیالی به نام وستروس و همچنین سرزمینی وسیع در شرق بنام  اسوس رخ می دهد. داستان  ترانه یخ و آتش همیشه از زبان اشخاص ثالث نقل می شود و هر بخش از کتاب از زبان یک فرد و از زاویه دید وی نقل قول می شود.تا پایان کتاب و در حال حاضر این داستان از دیدگاه سی و یک شخصیت داستان نقل می شود که در نقاط مختلف جغرافیایی قرار دارند.در ابتدای داستان، ادارد استارک (ند)، لرد وینترفل به نمایندگی از هفت پادشاهی یک سرباز فراری از نایت واچ (نگهبانی شب) را در حضور پسرانش محکوم و اعدام می‌کند. در راه بازگشت به وینترفل پسران ادارد شش توله گرگ را می‌یابند که به نشان از پنج فرزند و یک فرزند نامشروع او تصمیم به نگهداری از آنان می‌کنند. (گرگ، نشان خانوادگی قلمرو استارک‌ها می‌باشد.) در ادامه با مرگ لرد جان آرین مشاور سابق پادشاه (دست پادشاه، بالاترین مشاور نزدیک به شاه)، پادشاه رابرت باراتیون برای ملاقات با ادارد به وینترفل می‌آید. به دلیل اعتمادی که پادشاه به عنوان یک دوست و متحد قدیمی به ادارد دارد از او می‌خواد تا عنوان مشاور پادشاه را بپذیرد. ادارد بر خلاف میلش این پیشنهاد را می‌پذیرد و در همان زمان زن او بانو کاتلین استارک از او می‌خواهد در مورد مرگ مشاور سابق، جان آرین تحقیق کند. خواهر کاتلین که بیوه جان آرین می‌باشد در نامه‌ای مخفیانه به او اطلاع می‌دهد که شوهرش بر اثر توطئه‌ای سیاسی و به دست زن پادشاه، ملکه سرسی و خانواده قدرتمند او (خاندان لنیسترها) مسموم و کشته شده است.این مجموعه به بیش از 20 زبان دیگر ترجمه شده و چهار جلد آن در فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب های نیویورک تایمز قرار گرفته است.ترانه یخ و آتش مورد تقدیر و تحسین منتقدین ، خوانندگان و نویسندگان بسیاری قرار گرفته است.شما میتوانید این مجموعه کتاب را به صورت کاملاً رایگان،با زبان اصلی و بدون حذفیات در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

لیست کتاب ها:

A Game of Thrones.pdf

A Clash of Kings.pdf

A Storm of Swords.pdf

A Feast for Crows.pdf

A Dance With Dragons.pdf

 

 

 

برای دانلود رمان به ادامه مطلب مراجعه کنید...........


:: موضوعات مرتبط: زبان خارجه , رمان , رمان و داستان , رمان , رمان زبان اصلی ,
:: برچسب‌ها: A Clash of Kings A , Game of Thrones , A Song of Ice and Fire , A Storm of Swords , بادهای زمستان , بازی بزرگان , بازی تاج و تخت , ترانه یخ و آتش , ترجمه فارسی A Song of Ice and Fire , جورج آر. آر. مارتین , دانلود ترجمه فارسی بازی تاج و تخت , دانلود ترجمه فارسی کتاب Game of Thrones , دانلود ترجمه کتاب های Game Of Thrones , دانلود نغمه های آتش و یخ , دانلود کامل A Song of Ice and Fire , دانلود کتاب بازی تاج و تخت , دانلود کتاب تغمه آتش و یخ , دانلود کتاب های زبان اصلی A Song of Ice and Fire , رقصی با اژدهایان , رویایی از بهار ضیافتی برای کلاغ‌ها ,